Nyheter av Xiaomi Miui Hellas
Rom

MIUI 13 Public - EEA & Global ROMs: Listen over offisielle ROM-er av Xiaomi (Last ned lenker - Oppdatert 30/09/2022)

Xiaomi-logo

Xiaomi har begynt å levere sine nye Public - EEA & Global Stable-versjoner MIUI 13 for sine smarttelefoner, og nedenfor har vi listen over ROM-er som har blitt utgitt nylig.


Oppdatering: 30-09-2022

De EEA/EU MIUI 13 ROM για το POCO X4 GT (Xaga), MiPad 5 (Nabu *pilot)

Oppdatering: 29-09-2022

De EEA MIUI 13 ROM for Mi 10T / Pro (Apollo) og Global MIUI ROM for Redmi Note 10 5G / POCO M3 Pro 5G (Camellian)

Oppdatering: 26-09-2022

De EØS/EU MIUI 13 ROM for Redmi Note 11S 5G (opal)


Κnormalt skal enheten din varsles om oppgraderingen via Updater-applikasjonen i MIUI, men flere ganger blir disse oppgraderingene gjort tilgjengelige i regioner og segmenter for å forhindre at selskapet krasjer serverne som er vert for ROM-ene.

Så du må ha litt tålmodighet, og snart vil du motta den ettertraktede oppgraderingen på din smarttelefon. Men for de som ikke kan vente, har vi alle nedenfor OFFENTLIG (kinesisk) - Global & Europeiske ROM (ESA), gjort tilgjengelig av selskapet, og vi gir deg lenkene slik at du kan laste dem ned.

Ikke alle enheter har blitt oppgradert til MIUI 13 ακόμη ennå

Fra tabellen nedenfor kan du enkelt søke etter alle ROM-ene du er interessert i basert på navnet eller kodenavnet til enheten.

  • ROM-ene med indikasjonen * Pilot betyr at det er det spesiell beta-ROM distribuert til Betatestere, og du kan kanskje ikke installere den på enheten din.
  • ROM-ene med indikasjonen * Offentlig betyr at det er det Kinesisk utvikler-ROM som er distribuert i Kina, men du må ha en ulåst Bootloader før du kan installere den på enheten din.
Enhetsnavn Kodenavn Miui versjon Dato ROM-versjon Gjenopprettingsrom FastBoot Rom
Enhetsnavn Kodenavn Miui versjon Dato ROM-versjon Gjenopprettingsrom FastBoot Rom

Hvis du vil vite mer om nyhetene Xiaomi Android 12 og MIUI 13 ROM, og for lister over enhetene Xiaomi - Poco - RedMi og Black Shark hvem som skal motta dem, følg deretter lenkene nedenfor.

Se listene over enheter som vil motta en oppgradering til Android 12 HER

Se lister over enheter som vil motta MIUI 13-oppgraderingen HER

Mi TeamIkke glem å følge den Xiaomi-miui.gr Google Nyheter å bli informert umiddelbart om alle våre nye artikler!


 

ΜIkke glem å bli med (registrer deg) i forumet vårt, noe som kan gjøres veldig enkelt ved å trykke på følgende knapp...


Mi TeamIkke glem å følge den Xiaomi-miui.gr Google Nyheter å bli informert umiddelbart om alle våre nye artikler! Hvis du bruker RSS-leser, kan du også legge til siden vår på listen din ved å følge denne lenken >> https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

Følg oss på Telegram  slik at du er den første til å lære alle våre nyheter!

 


 

Les også

16 kommentarer

Kløft 31. juli 2022 klokka 15:55

Jeg har en Redmi Note 9 (merlinnfc) noen anelse om når den kommer ut?

Svar
Dimitrios Dagkalidis 31. juli 2022 klokka 16:50

Akkurat nå er det bare Pilot(Beta) ROM >> https://bigota.d.miui.com/V13.0.1.0.SJOMIXM/miui_MERLINGlobal_V13.0.1.0.SJOMIXM_23a9625209_12.0.zip
Om noen dager kommer den endelige Stable ROM !!

Svar
Dimitris 29. juli 2022 klokka 20:21

Er det noen som vet for redmi note 9 pro når oppgraderingen til miui 13?

Svar
Keiser 8. mai 2022 klokka 09:31

Jeg har lastet ned redmi note 10pro-oppdateringen..skal jeg klikke på kopier fil eller pakk ut fil

Svar
Eftihis 23. april 2022 klokka 15:17

I mi 10 (umi) etter oppgraderingen til 13.0.1.0 (SJBEUXM) startet problemene i vpn. det vil si at mens den er tilkoblet normalt etter 3-4 ip endringer, forteller den meg feil ip mens jeg har sjekket på 3-4 forskjellige sider at ip er den som viser vpn. Og jeg har prøvd det med 3 forskjellige vpn (Ipvanish, nord vpn, cyberghost)

Svar
Eftihis 23. april 2022 klokka 15:18

Jeg tror det er et problem med innstillingene fordi med 12.5 hadde jeg ingen problemer. Ethvert forslag godtas

Svar
Nikos Darakis 17. april 2022 klokka 23:02

Jeg har mi11 ultra og jeg har fortsatt ikke mottatt oppgraderingen! Mobiltelefonen min har Rom 12.5.11 global (RKAEUXM). Hvorfor tar det så lang tid?

Svar
Mitsos 20. mars 2022 klokka 00:08

POCO X3 NFC hvorfor et slikt sammenbrudd?

Svar
Milenko cota 11. juli 2022 klokka 02:20

Hei Dimitris jeg har laget download link poco x3 pro (EEA) med 3.19GB hva skal jeg gjøre nå, jeg vil vente til programvareoppdateringsvarsel kommer når kommer den hvis jeg kan og jeg vil vente :) den kommer snart eh fordi min er 12.5.5. 29 miui versjon siden 330. juli da jeg kjøpte mobilen, fikk jeg den for €XNUMX. Jeg ønsker en varsling onkel...🙏

Svar
Milenko Cota 11. juli 2022 klokka 03:29

Hei Dimitris Jeg har laget en nedlastingslenke poco x3 pro (Global) med 3.07GB hva skal jeg gjøre nå Jeg vil vente til en programvareoppdateringsmelding kommer når kommer den selv om jeg venter :) den kommer snart fordi min er 12.5.5. 29 miui versiou siden 330. juli da jeg kjøpte mobilen fikk jeg den for XNUMX€ Jeg håper det kommer et varsel onkel...🙏 beklager den andre jeg gjorde en feil jeg trykket (EEA) fordi jeg har den global så jeg venter for et varsel som kommer, tusen takk Dimitriou

Svar
ibas 14. mars 2022 klokka 21:07

For mi 10 pro har vi litt informasjon om den globale når kommer den?

Svar
Delnove 10. mars 2022 klokka 17:32

Hvis du vil, forklar meg hvorfor jeg er irrelevant. Hvorfor skal jeg laste ned lenken som er nevnt, hva er hensikten?

Takk

Svar
Miui_Art 10. mars 2022 klokka 17:44

Alle enheter vil før eller siden motta et automatisk oppgraderingsvarsel fra oppgraderingsapplikasjonen som er installert på enhetene deres.
I noen tilfeller kan det imidlertid ta flere dager eller uker før denne varslingen vises.
Så for de som har det travelt, gir vi lenkene slik at de kan laste ned ROM-en fra Xiaomi og installere den selv hvis de ønsker det.

Måten dette kan gjøres på, men også for all hjelp man trenger, kan man finne svarene i vårt fellesskapsforum HER >> https://xiaomi-miui.gr/community/

Svar
Mary 14. mars 2022 klokka 16:41

Jeg har xiaomi redmi 8A, men den har ikke blitt oppdatert

Svar
Nick 19. mai 2022 klokka 07:23

Etter hvert vil Poco x3 nfc få Android 12 og MIUI 13;

Svar
Takk 3. mars 2022 klokka 21:11

I oppgraderingen av Miui 12 hadde jeg problemer med Mi10T.
I den nye oppgraderingen vil den få problemer igjen. Greit…

Svar